subota, 27. siječnja 2024.

Kako je lijepo vidjeti se opet

 




Berdana je juče zadala jedan brzinski zadatak. Javila je: “Sutra sam u Bristolu u 10:00 pa bujrum, ko može, može”. Ekipa mala ali odabrana sakupila se u Bristolu. Razrednica je bila tu, ali ovom prilikom prozivke nije bilo. (Doduše, koja prozivka bi se mogla i pretpostaviti?)

Četiri dame i jedan vitez, moglo bi se parafrazirati nešto iz stare literature, ili ono što je nama najbliže, tekst je iz jedne pjesme.

Spontano, nakon što sam dobio poruku i slike na viberu, kroz glavu mi prođe stih: “Kako je lijepo vidjeti se opet”. Toga teksta ili naslova nema, ali postoji refren jedne stare dobre pjesme, koji se skoro potpuno poklapa sa mojom prvom asocijacijom:


“Kako je dobro vidjeti te opet
staviti ruke na tvoja ramena
kao nekad poljubi me njezno
za ona dobra, dobra
dobra stara vremena...”


Pjesma koju smo čuli i otpjevali milion puta.

Namjerno neću pominjati ime grupe koja ovo pjeva, da ne bi izazvalo neku drugu reakciju.

Lijep pozdrav svima vama koji se nađoste na kafi, i onima koji će ovo pročitati, i pogledati slike.

A na slici, s lijeva na desno: Alija, Berdana, Ljilja, Vinka i Dženana.


Lijep pozdrav svima, i do nekog novog viđenja


(Matruarnti EMŠC, elektro, 1969. godine)

Nema komentara:

Objavi komentar

Kafa u Bristolu – 12. august 2024.

  Da zabilježimo podatke, barem, kako je to najavljeno iz meteoroliške službe, jutro je još bilo u znaku dvocifrenih temperatura, koje počin...