ponedjeljak, 12. kolovoza 2024.

Kafa u Bristolu – 12. august 2024.

 





Da zabilježimo podatke, barem, kako je to najavljeno iz meteoroliške službe, jutro je još bilo u znaku dvocifrenih temperatura, koje počinju sa 2 naprijed, a u periodu od 3 do 5 popodne u hladu bi trebali biti oko 40 stepeni. A na suncu, boga pitaj koliko? I kako su najavili prije nekoliko dana, u pitanju je peti po redu tolpotni talas, koji je zahvatio našr krajeve, i Mostar u centru toga. Peti, ili deseti, ili bilo koji. Raji koja su stalno u Mostaru, čini se, kao da između tih talasa nije bilo nikakve bitnijer i primjetne promjene

Peda je stigao u Mostar i javio se kratkom porukom, da će biti u Bristolu, u ponedeljak 12. augusta između 8 i 8:30 ujutro. Pa ko može nek dođe. Pošto ovi naši sasanci na kafi u Bristolu nisu pod moranje, na kafi se i pored toga našla jedna mala ekipa. Pored Pede, koji je sazvao skup, došli su Mirjana, Alija i za divljenje, ali i hrabrost razrednica Dženana.

Svima čestitke za hrabrost. Jer je hrabrost hodati po suncu na ovakvim temperaturama.

Umjedti bilo kakvog komentara prenijećemo utiske učesnika, i onih koji su kafu propratili putem vibera:


Peda Mostar: Ja sam u Mostaru i cekam hoce li zahladiti pa da po tradiciji pozovem na kafu ali od zahladjenja nista. Zato moj pozov na kafu je u ponedeljak u Bristolu izmedju 8-8.30h.Naravno ko moze

Milena: Dobro jutro društvo u Bristolu,baš ste divni.pozz

Lidija: Pozdrav hrabrom društvu lijepo vas je vidjeti, uživajte!

Nadežda: Pozdrav od Nadežde..

Mirjana: Pozdrav svima, da samo znate bilo nam je predivno. Hvala Pedi sto nas je okupio. Razrednica nas pravo obradovala svojim dolaskom. Onda znate da nije nedostajalo lijepih sjecanja u zabavnom tonu. Nedostajali ste nam. Lidija dobro kazes izdrzali smo vrucinu. Pozdrav iz vruceg Mostara

Goran: Svi super izgledate i divno vas je vidjeti. Želio sam i ja doći, ali sam imao problem sa zamućenom vodom u bazenu, koji sam morao hitno rješavati i srećom riješio sam ga. Puno pozdrava svima

Dženana: Mozete misliti kako je meni bilo drago,da vidim nekoga od nasih.Sto se tice slike,mozda sam je malo i pokvarils ali ne mogu iz ove koze taku me majka rodila a vrijeme izglodjalo,ali, bilo je divnog toplog razgovora i sretna sam zbog toga.Sljedeci put ce biti brojnije drustvo aBd.Svima srdacan pozdrav!

Peda Mostar: Evo da se i javim i prije svega da se zahvalim razrednici koja je po ovom kijametu dosla. Fino je evocirati uspomene a price pocinje o nasim bolescinama, sta pijemo od aspirina itd. Pozdrav svima i vidimo se sljedeci put

Berdana: Naṣ̌im " hrabrim borcima",. hvala ṣ̌to su nam pokazali ,da żelja moẓ̌e pobijediti sve.

Sa slike se boleštine i aspirini ni u tragovim ne primjete,svi ste za 5,

Smail: Čestitke svima na hrabrosti. Mene je ovaj vaš jutrošnji dolazak asocirao na probijanje kroz snijeg, kao podvig, da bi se stiglo do cilja. Bez ikakve razlike. Samo što je jutros bilo plus, a na snijegu minus.Pozdrav svima, sve najbolje. I čuvajte se!

Mišo B.: Pozdrav društvu iz Bristola...

Fatima: Pozdrav za hrabro i lijepo društvo. I u Zenici je vruće ali moj unuk kaže " Zenica je Grenland u odnosu na Mostar"...



PS. Svi komentari napisani poslije ove objave, biće naknadno ubačeni u prilog! Bez brige...


Nema komentara:

Objavi komentar

Kafa u Bristolu – 12. august 2024.

  Da zabilježimo podatke, barem, kako je to najavljeno iz meteoroliške službe, jutro je još bilo u znaku dvocifrenih temperatura, koje počin...