utorak, 23. svibnja 2023.

Jasmini za Minu - Jasminu

Ovaj prilog bi mogao biti i nastavak na prethodni, u kome nam je Nada predstavile slikom detalje sa njezine posjete i boravaka u Nepalu.

A onda je Nada u “Vrtu snova” - “Garden of Dreams” pronašla cvijet Jasmina i slikom uputila pozdrav našoj Mini – Jasmini. Nakon toga se pozdravima pridružila i Vinka sa njenim Jasminima i pozdravom, čemu su se spontano pridružila i ostala raja...

“Upoznala sam dobar broj hípi generacije koji su dolazili u Kathmandu u sedamdesetim godinama. Dosta njih je išlo autobusom od Engleske do Nepala. Kathmandu je bio raj za njih, droge su mogli dobiti na svakom ćošku. Interesantno je da su se mnogi od njih zaredili u Budizmu, Buddhist monks i Buddhist nuns, ili su se posvetili buddhismu kao civili. Oni su ustvari pomogli da se budizam proširi na zapadu.




Ovaj mirišljavi jasmin iz “Garden of Dreams”, koji sam danas posjetila, je za našu Minu, Jasminu. Mina šaljem ti ovaj mirišljavi jasmin sa željom da sto prije ozdraviš

(Nada K. T./20230523)


Hvala ti od srca. Podrška mi puno znači jer moja borba još uvijek traje. Inače je baš jasmin cvijet po kojem sam ja i dobila ime.


Kako je divno to što si se i tamo daleko i pored mnogih događanja u tvom životu sjetila mene. Još jednom veliko hvala i šaljem poljubac tebi svoj grupi. Zdravi i veseli bili.

(Jasmina/20230523)


Jasmina uvjeren sam da imaš punu ljudsku i drugarsku podršku svih nas iz grupe. Pozdrav. Uz tebe smo. Neko se i pomoli Bogu. Valjda će biti uslišena molitva.

(Alija/20230523)



Ma sve su molitve uslišane, samo ne uvjek kad mi hoćemo.

Evo za Jasminu još jasmina.

Kod mene je cijela ograda pred kućom Jasmin.

Nemožes sjediti od mirisa.

(Vinka/20230523)


Pozdravljam grupu, Jasmini zelim da izdrži sve što joj predstoji i na kraju pobjedi tu bolest. Koliko vidim jaka je i ne sumnjam u njenu pobjedu.

Podršci od Nade, Vinke i Alije sigurno se pridruzuju svi iz grupe.

Uživajte u ovom danu....

(Goran/20230523)


Snaga cvijeća sa Nepala se virtuelno proširila sa Nepala, preko Amerike, Evrope i Mostara i stigla do svog cilja, do naše Jasmine.

Usput: taj poktet iz sedamdesetih godina se zvao “Power of Flower”, “Snaga cvijeća”.

Možda ovaj naš primjer ukazuje da snaga toga pokreta još uvijek traje, i stiže tamo, gdje je najpotrebnija...


Pozdrav za Jasminu od raje!!!


(Matutanti EMŠC 1965-69.)

Nema komentara:

Objavi komentar

Kafa u Bristolu – 12. august 2024.

  Da zabilježimo podatke, barem, kako je to najavljeno iz meteoroliške službe, jutro je još bilo u znaku dvocifrenih temperatura, koje počin...