utorak, 30. svibnja 2023.

Pozdrav od drugarice razrednice – pozdravi drugarici razrednici

 


Ovih dna me obradovala jedna poruka sa slikom preko facebooka.

Javila mi se Divna Nadaždin, naša razrednica i profesorica iz elektrotehničke škole pri EMŠC u Mostaru.

Ispod slike ja kratko napisala: Pozdrav, sa moje kolketivne izložbe. Oko mene su kćerka i unuke...

Naravno, obradovala me poruka i pozdrav, i ovom prilikom to dijelim sa vama na našoj chat grupi na viberu.

Poruka je naravno obradovala i sve nas, jer nam je to nakon dužeg vremena bio znak da je naša draga razrednica i profesorica “na uzgor”, kako se to u Mostaru kaže.


Smail: Prenosim vam pozdrav od naše nekadašnje razrednice i profesorice Divne Nadaždin. Sliku je poslala uz komentar na jedan moj prilog na facebooku. Uz pozdrav je u opisu slike napisala:

Sa moje kolektivne izložbe, oko mene su moja kćerka i unuke.”


Slijede pojedinačni pozdravi od učenika i kolegice Dženane, za našu dragu Divnu:


Vinka: Prenesi pozdrave pr. Divni i kaži da ima lijepu kćerku i unuke.

Goran: Profesorici Divni Nadaždin hvala na pozdravu.

Dženana Krpo, razrednica i profesorica: Predivna Divna kao čovjek i kolegica. Bez truni zavisti i dobronamjerna ponekad do naivnosti u ovakvom svijetu. Dosta smo provodile vremena i po kućnim sijelima i divno se zabavljale. Život montira razne sudbine i ne pita te, hoćeš li.

Veliki pozdrav Divni u nadi da je dostojno zamjenjujem. Smaile, tebi hvala, kao i na onom prilogu iz vaše knjige. Nastojat ću je kupiti kao sa dna kace mostarka i obnoviti i svoja sjecanja na pripovijedanja starijh, koji su dosta znali o našim sugradjanima na koje trebamo biti ponosni. Uh, bas sam uduljila, ali pošlo me.

Berdana: Ko ima priliku, neka ode na izložbu, i prenese pozdrave u ime grupe, profesorici Nadażdin. Kao što każe naša razrednica Dženana, ime Divna joj je odgovaralo, u svakom pogledu.



U Austriju je knjiga stigla meni kao poklon, u martu.

Alija: Puno pozdrava za dragu i prelijepu Divnu.

Nada: Smajo, Ja sam pronašla našu razrednicu na facebooku. Po onome što sam vidjela na FB zakljucujem da je to izlozba njenih slika. To me ne iznenaduje.

Hvala Dzenana na ovim divnim rijecima o Divnoj. Ja sam je isto tako dozivjela iako se nisam nikada privatno družila sa Divnom.

Smail: Divna, i njeni leptiriću su bili moja tema prije više od 9 godina, u martu 2014. Mislio sam da sam vam ovo već bio prenio, ali čini mi se da nisam...


Mostarke – Divna – spagosmail (blogger.ba)



Ljiljana: leptirići:

Fatima: Ja bila vani pa se tek uključih u ovu diskusiju. Prvo hvala Smaji na lijepoj knjizi i još jednom lijepom i dobrom djelu od njega. Što se tiče naše razrednice ona je divna u svakom pogledu i rado je se sjećam . I ja sam sa njom na "f" i vidjela sam njene lijepe radove i naravno pridružujem se lijepim pozdravima koje joj prenosoš od nas svih, a posebno od njenih djaka kojima je bila razrednica, po prvi put u svojoj profesorskoj karijeri.

Jasmina: Kad već pišete o našoj Divni, dolazim u iskušenje da i ja napišem svoje viđenje.Naime Divna nije bila Divna kao profesorica kad nad je oslovljavali sa "deco" nego je sav svoj profesorski rad usmjeravala da nas osposobi što više. Ona je svako područje pomno pripremala i prilagođavala nama.Tako bi iz svega izvukla srž da bi mi lakše shvatili i bili obrazovaniji u kulturi, povijesti, gramatici, općoj naobrazbi.I mogu reći da iako smo bili tehničari nismo u ničem zaostajali za gimnazijalcima. I dan danas su mi mnoge stvari ostale u sjećanju, i kad vidim koliko današnji mladi ljudi mnoge stvari slabo znaju .Zato sam zahvalna Divnoj Divni.

Dženana: Naša Divna i nije mogla biti drukčija. Od majke Borojevic (ime zaboravila) učiteljice i osnivačice čuvene" Dragačevačke zadruge ", žena koje je proslavila po Svijetu sa predivnim džemperima i jos ljepšim lanenim zavjesama organizirajuci domaće žene do sestre Branke, primjenjene umjetnice, do tetke slikarke Milene Šotra i rodjaka Zdravka Šotre , reditelja, a svi iz nasih Dubrava. Ne čudi me i što ste pismeni, (nekad pismeniji od vaše razrednice. Zbog vas sam ponosna u njezino i svoje ime. P.s. Eto sam vam malo opisala Divnu, vjerujući da je genetika vrlo moćna. Pozdrav svima!

-:-

Draga naša razrednice i profesorice, ovo je dio pozdrava od vaših nekadašnjih učenika, i od kolegice Dženane, uz brojne lajkove svih onih koji učestvuju u ovom našem zajedničkom chatu, i koji nas drži zajedno..

 Bez obzira što se sa Vama ne dopisujemo redovno, i ovakvo javljanje nam je pobudilo draga sjećanja na neka davna vremena i godine našeg školovanja, prije mature 1969. godine

Budite nam lijepo pozdravljeni, želimo vam puno zdravlja, sreće i veselja, i da nas se opet nekada ovako sjetite.

Maturanti elektrotehničke škole pri EMŠC Mostar, 1965-69. godine)

Nema komentara:

Objavi komentar

Kafa u Bristolu – 12. august 2024.

  Da zabilježimo podatke, barem, kako je to najavljeno iz meteoroliške službe, jutro je još bilo u znaku dvocifrenih temperatura, koje počin...