utorak, 26. siječnja 2021.

Jedna slika, hiljadu sjećanja: Naša raja, Prva osnovna, 1964-65. godina

 


Na facebook stranici “Mostarski spomenar” objavljena je jedna slika od prije dobrih 55 godina, možda i malo više.

Pretpostavljam da se radi o učenicima VIII razreda iz Prve osnovne škole.

Na slici su vidljive kasnije naše kolege; Sirko Azer, Ekrem Pavlović i Esad Kebo. Nažalost, sva trojica su nas napustili.

Istraživanjem po facebooku pronašao sam da je sliku postavila naša draga kolegica Nermina Zilić, a uz sliku je napisala:

Izlet u Vjetrenicu sa profesoricom geografije Ljubicom Prajo

Moguće da neko od naše raje prepozna još nekoga na slici i neka mu slobodno uruči ovu sliku.

Ispod slike je napisano dosta komentara, a ovdje samo najvažnije uz opis prepoznatih na slici:

Meni se ovaj razgovor svidio kao primjer kako jedna stara slika moze da poveze ljude sto su trenutno doslovno na cetriri strane svijeta ,bas ono mostarski,pa sam ga poredo bezimena ucesnika ...


Mostarski fejs razgovori oko jedne slike
-Prepoznajem Nadiju, Majdu..
-Tu ti je komsinica Karmela Hamzic ( sa naočalama) Jasna Burić, Esadina Hodžic, Borika, Vesna Latifić i Višnja Ćatović...( ne znam ko je iza Esadine ) a od muških prepoznajem Sirko Azera, Burića, Ekru Pavlovica, Kebu ...ovog sasvim lijevo ne prepoznajem!
-Dobro se sjecas imena....meni Alijaheimer navraća često ha ha
-Sjecam se ove suknje na prof. Prajo
Lijevo od tebe je Majda Kapetanovic sa Balnovca i iznad tebe Vesna Latific iz Podhuma-Raljevina

(Moj komentar: mislim da se obraćaju Nermini Zilić, koju sam prepoznao, po gornjem opisu)
-Poznavala si sigurno i Karmelu Hamzic iz Vonapa....sasvim naprijed sa tamnim naočalama...starija sestra joj se zvala Franka;
-joj ala tracamo .ha ha, ja pristavio sa 3 fildjana
-nije trač, činjenice
-ja znam dosta ovih što si im nabrojala imena a naročito rah, Azera,ali ne znam ovog Marina iako kažeš da je stanovao preko puta Vonapa.
--znas sigurno; To je mladji sin one lijepe Vere Nevjestic
-obarate me s nogu.....ljubim vas obadvije...ma volim mostarke pa to ti je

-..., sad si me i obradovao i rasplakao. Na ovoj slici je moja mama rahmetli. Pored nje njena vjencana kuma Borika.

-Jasenka Buric mi je rodica sa tatine strane...

.Mogu li znati cija je ovo slika i iz kojeg vremena?

.Hvala puno.

Za one koji žele pogledati sliku na facebook stranici i diskusije, evo linka:

Mostsrki spomenar: https://www.facebook.com/3413986102052961/photos/gm.406662673729546/3557946150990288

(spagos)

Nema komentara:

Objavi komentar

Kafa u Bristolu – 12. august 2024.

  Da zabilježimo podatke, barem, kako je to najavljeno iz meteoroliške službe, jutro je još bilo u znaku dvocifrenih temperatura, koje počin...