srijeda, 21. kolovoza 2019.

Haj' ti meni na tablu! Nija


Mostar, panorama 1944. foto Nijaz Halilhodžić

Sjećam se jedne anegdote sa prof. Nijjazom Halilhodžićem kada bi nas prozivao vladao bi pravi muk, muva u letu bi se čula. Jednom prilikom počeo bi da lista dnevnik i da kroz zube govori "sad ćemo jednu drugaricu na tablu" i mi muški odahnusmo a on će ti, „Hajde Pero Azinović na tablu“. Pok. Pero onako šeretski mu reče "pa prof. nisam ja drugarica" što je izazvalo grohotom smeh u razredu. To ipak Peri nije pomoglo da se izvuče iz svoje klupe i da odgovara.
(Mišo Kovačević)

Šta ovdje ne valja?

Još jedna anegdota sa rahmetli Nijom, kada bi izvodili lab. vežbe. Okupio bih nas oko stola 7-8 i svi bi pomalo učestvovali u spajanju po šemi. Onda bi Nija kada bi mi završili sa spajanjem rekao "hajde da vidimo šta ovde ne valja", pa bi nas sve kružno propitivao.Neko bi rekao da je sve dobro, neko bi izvadio neki kabal pa spojio na drugo mjesto itd. Kao finale, kada bi to mučno spajanje završili upitao bi nas šta još treba uraditi. Svi bi mi ponovo gledali u sto gledajući ponovo u šemu i kada je vidio da od nas neće dobiti odgovor, rekao je "pa uključiti na mrežu" i sam bi podigao sklopku. To je bio Nija, kako je testirao naše znanje i koncentraciju.
(Mišo Kovačević)

Dobro si Miso tipicni primjeri za ponasanje pok. Pere a i rahm.prof.Nije samo se Nija nikad nije dao zbuniti pa da uvazi nase mangupske isprike
(Fatima Kasumović)


U vezi gornje fotografije: Našao sam je na nekom forumu, žao mi je što nisam zabilježio ko ju je postavio. Naš Nija je bio pasionirani fotograf. Koliko mu je moglo biti godina, kada je nastala ova fotografija,ne znam,  ali sam siguran da je panoramu uslikao sa prozora svoje kuće na Kapetanovini, na Šemovcu, gdje je stanovao čitav život.
I njemu rahmet duši i lijepa sjećanja. Dosta nas je finih stvari naučio.
(Smail Špago)

Nema komentara:

Objavi komentar

Kafa u Bristolu – 12. august 2024.

  Da zabilježimo podatke, barem, kako je to najavljeno iz meteoroliške službe, jutro je još bilo u znaku dvocifrenih temperatura, koje počin...