četvrtak, 15. kolovoza 2019.

Naše priče: I onda naviru sjećanja - Čas samo za Ivana


I onda naviru sjećanja:

Malo Vas je napustilo pamćenje. Ja sam kao predsjednik razredne zajednice odgovarao i stajao na tabli, a svi ste ostali bili takode ispitivani. To je trajalo pet sati. Lekcija se zvala “ klizanje asinhronog motora”.
Malo si me vratio daleko, pa da dopunim: Izlazi iz razreda i na vratima viče, he li predsjadnice mogli bi se mi vidjeti na popravnom. Tada mi je rahmetli otac prvi put otišao u školu kod njega na razgovor. Kad su se sreli počeo se Hido smijati, i viče dobar je, dobar je... Starom ništa nije bilo jasno...
(Suad Šarić)

Ja sam imao sličan događaj dok sam radio u školi, samo nije bila utakmica, nego proljeće. Bio zadnji čas prijepodnevne smjene, negdje oko podne. Ja u razred, a tamo samo jedan učenik, ito Toza Hadžiabdić, kasnije igrač Veleža i Hajduka. Pitam gdje su ostali, kaže u parku. Kažem mu hajde onda i ti u park. A ja u zbornici ostavio dnevnik, pa pravac u park...mogao sam komotno u parku održati čas. Bilo je kasnije i jedninica, neću reć da nije, samo nije bilo brutalno kao ovo kod Hide.
Ovu priču sam sa Tozom ponovio svaki put, kad bi se kasnije negdje sreli.
(Smail Špago)

Draga generacijo, ja se sjećam da nam je el. mašine prvo predavao prof. Anđelić i kod njega smo uživali najmanja ocjena je bila trojka. Poslije dolazi Hido i nastupa haos. Već na prvom času podijeliti nam je najmanje 20 jedinica. Tog prvog dana se dobro sjećam kada je rekao " he li znate li vi uopšte šta je trafo". Nakon toga sjećam se da smo se mnogo mučili da popravljamo jedinicu kod njega. Negde pred kraj polugodišta sjećam se da me je izveo na tablu zajedno čini mi se sa Selom i postavio mi tri pitanja. Prvo sam onako tuc mu a kada sam mu na drugo pitanje odgovorio da se ogled kratkog spoja trafoa izvodi po sniženom naponu njegova reakcija je bila " he li vidite li kako se uči i šta radi kec". Rekao mi je da idem na mjesto, toliko se oduševio da je zaboravio na treće pitanje koje pojma nisam imao. Poslije kada smo učili motore nikad me nije pitao za neku cijelu lekciju nego samo nešto pomalo iz klupe. Eto to je moje sećanje na prof. Hidu i neka mu je pokoj duše.
(Mišo Kovačević)

Miso, da te dopunim, kad je upitao znate li Vi uopste sta je trafo, sam je odgovarao. To je jedno obicno magare, tovaris ga tovaris ,dok ne crkne...

(Suas Šarić)

3 komentara:

  1. Asocira me Fatima, pa da vam i ja ispričam svoju avanturu o polaganju ispita. To se desilo u Sarajevu na ekonomskom fakultetu, polagao ja matematiku i pismeni i usmeni ispit. Pismeni dio nekako, zamijenili slike u LK i indeksu i to prođe dobro, ali treba sada na usmeni dio ispita u kabinet, udoše nas nekoliko, tabla pa zadatak, pa proziva, ti, pa ti, kad "mene" prozva ja se okrećemo, ali sam se brzo avertiso pa na tablu, noge odsječena, ali ne dam se, namjerno nešto znam pa ne znam, dobih ja 8, kad upisa ocjenu u indeks, izlazim iz kabineta, a profa me upita kako se ono ti zoveš, odgovorio sam to ime jarana i preko vrata, dali je posumnjao ili nije ne znam Završi se moja avantura, a ja bio pred diplomskim na ETF-u, ima boga koliko toliko, ali ga ima, obrao bih ja bostan. Eto to bi nekad, sad to ne bih mogao uraditi. Mladost bi i prođe....

    OdgovoriIzbriši
  2. Ne kaza vam i ovo da me pitao koju srednju sam završio, a ja odgovaram gimnaziju u Konjicu, a ko ti predavao, to se nisam mogao sjetiti sto puta sam čuo za njega, on reče ovaj, pa onaj, pa kaza Mušan, MA TAKO JE .MUŠAN rekoh i utekoh.

    OdgovoriIzbriši

Kafa u Bristolu – 12. august 2024.

  Da zabilježimo podatke, barem, kako je to najavljeno iz meteoroliške službe, jutro je još bilo u znaku dvocifrenih temperatura, koje počin...