subota, 17. kolovoza 2019.

Naše priče: Milena i Fatima



Draga rajo da i ja pokušam napisati jednu anegdotu iz naseg đačkog doba. Glavni akteri su Milena Spaic i profesorica Šima, a ostali su: ja, Srećko i Nada. Svi znamo da se Milena zabavljala sa Garom i da joj je tata to branio .Jednog dana došao je Garo iz Njeačke i ona se morala naći sa njim. Meni je prišla i rekla da će na Šiminom času (dva časa) iskočiti kroz prozor a vratiti se na velikom odmoru da je portir ne zapiše. Mene moli da ja odgovaram za nju, ako je profesorica prozove, a Srećko i Nada će mi šaptati. Ja odmah pristanem, nadajući se da neće doci do tog. I gle belaja, Šima ulazi, lista dnevnik, ali ne diže glavu, prozove Milenu. Ja ustajem, a sjedila sam u zadnjoj klupi, Milena preko puta mene, ispred Milene Srećko, a ispred mene Nada. I sada mi je slika pred očima kako se Srećko zaklonio iza onog ispred sebe, da sapće. Ja tuc-muc, utrtila, a Šima kaže: "ta mala bogamu sjedi, dosta ti dvojka" a ja i mislim, čitav razred je odahnuo. Milena se vraća na odmoru, grli me i ljubi, pa i Srećka. Svima nam je bilo drago. a meni i njoj najviše. Jednom prilikom kad sam bila u Njemačkoj, pitala sam je, da li se toga sjeća, slatko smo se obe nasmijale, naravno da sjecala.
Svima veliki pozdrav, a evo za našeg Smaju još posla.

(Fatima Kasumović/20190816)

Nema komentara:

Objavi komentar

Kafa u Bristolu – 12. august 2024.

  Da zabilježimo podatke, barem, kako je to najavljeno iz meteoroliške službe, jutro je još bilo u znaku dvocifrenih temperatura, koje počin...